dijous, 16 d’abril del 2015

Ja tens llibre per Sant Jordi?

Falta menys d’una setmana per Sant Jordi, segurament ja portareu dies pensant quin llibre us comprareu o quin regalareu, si aneu perduts us faig tres propostes ben diferents…
Fent una breu revisió de la meva llibreria he triat tres històries que em van agradar força i a més m’han estat útils en diferents moments. 

  • Per reflexionar sobre les nostres pors us recomano Poderosamente Frágiles de Pilar Jericó. Una novel•la interessant i divertida que explica la història d’una dona a la recerca d’un futur millor i tot el que descobreix d’ella mateixa pel camí.
  • Per treballar amb els nostres fills i filles temes tan importants com la relaxació, “Tranquils i atents com una granota” de Eline Snel  un llibre pràctic i senzill que incorpora un CD de tècniques de meditació per infants de 5 a 12 anys. Aquestes eines son útils per a millorar l’atenció, la concentració, ajudar a dormir...us puc assegurar que funcionen, a casa les hem ben provat!
  • Per riure i alhora reforçar el nivell d’anglès, el gran “The lemony pear”(La pera llimonera) de l’equip de @superbritanico. És un llibre diferent, amb unes il•lustracions genials i el que ens proposa són frases fetes o dites populars traduïdes literalment a l’anglès (fan molta gràcia)i a més et proporciona la forma correcte de traduir-les centrant-se en temes ben quotidians, senzillament ...m’encanta!

Bé, espero que us ajudin aquestes idees, i si teniu recomanacions a fer, estaré encantada!


Feliç divendres i feliç diada de Sant Jordi!

4 comentaris:

  1. Recomanacions apuntades! Moltes gràcies. Jo també havia pensat tres lectures per aquest Sant Jordi. Per arrencar un somriure: "No ens calia estudiar tant" de Marta Rojals. Per gaudir de la història i dels personatges: "Blitz" del sublim David Trueba. I per tornar-me a enamorar: "Algú com tu" de Xavier Bosch. A veure si compleixen les expectatives!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial!! m'apunto el de la Marta Rojals, mil gràcies Marta!!

      Elimina
  2. Gràcies per les recomanacions Martes!!! Les tindré en compte. Segur que em compraré el de la Marta Rojals, m'encanta la seva manera d'escriure i els temes que tracta, són molt pròxims a la nostra generació. Us recomano el seu primer llibre "Primavera, estiu,etcètera."

    ResponElimina