dijous, 17 de desembre del 2015

Gràcies!

I ja el tenim aquí, l’últim post de l’any. Aprofito aquest moment per agrair la vostra fidelitat. Els vostres comentaris ja sigui per mail, com en persona, com durant el sopar de Nadal ;) em donen força per seguir endavant setmana a setmana.  Mil gràcies a totes i a tots.
Durant el 2015, hem parlat de temes ben variats: la por, el canvi, els mals hàbits, l’amor, el cinema, els nous currículums, també sobre lideratge, formació, felicitat, memòria, resistència al canvi... quin us ha agradat més? Si fem cas al nombre de visites rebudes el podi quedaria així:
  • 1er (66 visites) es troba el post sobre llibres de Sant Jordi
  • 2on (57 visites) el que parla sobre el meu Map-aniversari “1, 2, 3 i sumant
  • 3er (49 visites) perills a la xarxa alhora de buscar feina “Al lloro!”
  • 4rt (45 visites) el post sobre competències transversals “Tu viatges?

Quan un any s’acaba és inevitable fer balanç i pensar en tot allò que has viscut, què canviaries, què faries diferent, quin  son els teus èxits, fracassos...i també és moment per marcar-se objectius i propòsits pel nou any que comença.

Avui us porto una nova Ted talk molt inspiradora.  Es tracta de la història d’en Ric Elias, un dels 150 passatgers de l’avió que es va estavellar al riu Hudson a Nova York l’any 2009. Aquell dia no hi va haver cap víctima però l’accident va canviar la vida de moltes persones. La conferència porta per títol “les 3 coses que vaig aprendre mentre el meu avió es precipitava” potser pensareu, ostres què heavy per acabar l’any...si, però  realment aquest home en menys de 5 minuts t’arriba directe al cor i et fa reflexionar sobre l’essència de la vida.
Coincideixo totalment amb les conclusions d’en Ric, cal aprofitar cada moment com si fos l’últim. Els meus propòsits pel 2016 son: Passi el que passi trio ser feliç, no penso posposar res  i seré la millor mare del món mundial, i els teus?


https://www.ted.com/talks/ric_elias
Hi ha un botó a la dreta de la pantalla on podeu triar subtítols en castellà

Feliç divendres i Feliç Nadal!

5 comentaris:

  1. Marta m'apunto els mateixos propòsits.
    A veure si ho aconseguim ;)
    Bones Festes a tothom!!!

    ResponElimina
  2. Encaro els divendres sempre llegint el blog, i si no puc a primera hora, sempre coincideix que el llegeixo al moment del dia de més estrés o quan necessito un petit brake per desbloquejar-me. Em relaxa llegir-lo, sempre positiu i sempre interessant. GRàcies a tu per fer-me els divendres diferents!
    PEr cert, sóc poc original però també m'apunto els propòsits!!!

    ResponElimina
  3. Espectacular! Tan l'últim post com tot el blog. I que duri molts anys més! Gràcies Marta!

    ResponElimina
  4. Marta, a mi també m'encanten aquestes petites càpsules de reflexió cada divendres. Es troben a faltar quan no arriben... Els meus propòsits van per aquí. Jo hi afegiria la SALUT en majúscules!! Per molts anys més!

    ResponElimina