divendres, 22 de novembre del 2019


Speed dating

Vivim en un món on tot passa molt ràpid, no tenim prou temps, ni paciència, tot ho volem per ahir. Aquesta pressa continua es veu a tots els àmbits de les nostres vides. A la feina és segurament un dels llocs on més sovint ens hi trobem.

Aquesta manca de temps adquirida que tenim la majoria ens fa buscar estratègies per fer la nostra feina de forma més ràpida i agraïm tota eina que ens faci estalviar temps.

Fa unes setmanes vaig experimentar amb una tècnica que la veritat em va encantar, es tracta de l’speed dating laboral. Al meu dia a dia les entrevistes amb potencials candidats/ates hi son molt presents. M’encanta escoltar a la gent, hi ha entrevistes molt efectives i ràpides i altres que sembla que no s’acabin mai.

L’speed dating son trobades dins d’un marc concret on pots entrevistar moltes persones que estan en recerca de feina de forma molt breu i controlada. En el meu cas vaig fer entrevistes de 2 minuts a unes 20 persones seguides. A la sala hi havia una encarregada de controlar el temps i sonava un timbre passats aquest minuts que indicava canvi de candidat, com el joc de les cadires anaven passant totes per totes les entrevistadores que érem a la sala. Al tenir tan poc temps la gent es prepara molt bé el seu discurs i tu només has d’escoltar i prendre algunes notes ràpides. Son 2 minuts on han de mostrar el millor d’elles mateixes, on han de deixar alguna pista que et faci recordar-les, i en general ho van fer molt bé.

En resum, en una hora vaig conèixer  20 persones del món sociosanitari, algunes molt interessants i que segurament algun dia formaran part d’aquesta casa.

Com diu la dita, el que és bo i breu és doblement bo...
Feliç divendres

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada